SKRIVET: 2010-11-09, kl 19:31:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fold up your folding chair next to mine

Sov ut anda till kl 1 idag! Otroligt skont =p Sen knackade staderskan pa och ville att vi skulle ut darifran, haha! Sa vi kladde pa oss , tog en taxi till Palace Park och Seacon Square (kopcenter) dar vi spenderade resten av dagen. Kopte med oss nagra Dunkin Donuts hem och spelade nagra rundor biljard, vilket jag tydligen saknar talang for helt! Men man kan ju inte vara bast pa allt, eller hur? ;)

Efter att ha dragit upp all packning ur vaskan for att oacka om, maste forsoka fixa mer plats. Har slangt i princip alla klader jag hade med mig! Inte for att det har gett mig mer plats igentligen =S Men blev ialla fall utrakad av att se rummet helt stokigt sa Johan tvingade ner mig till datorn.

Kopte losfransar innan, de kostar ju bara 12 kr har!! Ska kopa fler imorgon. Men vilket skit klister man fick till!! Tankte att jag skulle prova dom for att se hur  dom sag ut pa bara. Fransarna faste inte av klistert men hela mitt ogonlock klibbar fast varje gang jag blinkar nu och sa svider det som satan. Slutar mitt oga inte rinna snart sa kommer jag fa vastke-brist eller nagot.

Nej, nog framfor datorn, nu ska jag sova!

Puss och Karlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: