SKRIVET: 2010-11-03, kl 18:21:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

All the right moves

Ska inte anvanda fula ord i bloggen, men attans bofink vad jag ar forkyld!! Idag tittade faktiskt solen fram, sa vi skyndade hem fran Hua Hin shopping mall (vilket var skit by the way) och la oss for att steka vid poolen. Efter bara en timme borjade jag fa varme utslag pa hela magen! =( La ialla fall en handduk over mig och solade benen istallet. Far ju ta vara pa de fa soltimmarna vi far!

Efter en dusch begav vi oss till Market Village dar det blev lite mer shopping gjord! Pa vagen hem hittade vi till natt marknaden. Dar salde dom djur! Sma kanin ungar och hamstrar, jag som ar svag for gnagare! Kaninungarna var kladda i sma klanningar och bara satt pa en lada. Sorgligt faktiskt.

Pa vagen hem kopte vi mat fran en mat-moppe. Pad - Thai och grillspett for hela slanten. For min och Johans mat betalade vi sammalagt 12.50 svenska, det kan jag leva med =p

Om Herrn far bestamma sa ska vi tydligen aka ivag och kora fyrhjuling, go kart och skjuta pa en bana imorgon... lite skeptiskt till de, inte for att det verkar trakigt, men jag solar hellre om vadert tillater!

Lyckades ringa hem igar. Glad som fan for att jag hade lyckats men i andra luren hor jag bara mamma fraga "vad vill du da?"... Alltsa ju brukar aldrig presentera mig nar jag ringer hem eftersom jag forvantar mig att min familj kanner igen min rost. Men efter 2 och en halv minut borjar mamma skratta och be om ursakt, hon trodde jag var Fia och fortsod inte varfor jag ringde hem nar jag redan var hemma. Ibland undrar man... Fran att irriterat undra vad jag ville till att snacka oavbrutet i 20 minuter! =) har kopt tva stycken julklappar till henne idag, de lar hon bli glad av att hora nar de laser bloggen darhemma!


Nu ska jag nanna. Pa fredag drar vi till Bangkok! Dar ska det spenderas! (synd att min vaska redan vager ett ton bara)


Puss och Karlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: