SKRIVET: 2010-05-23, kl 11:19:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Our love song

Fick sluta tidigt från jobb igår! Redan klockan 19, uuunderbart :) Vi skulle fira Jocke som fyllde år så jag gick raka vägen in på Harrys och satte mig med Cissi och snackade till hon börja jobba, då kom Malin =) Fick se champions league finalen... hejade på Inter tror jag... tror dock inte jag kan nämna en enda spelare? Messi kanske? Eller varfan spelar han? =P Haha ingen aning, så sjukt länge sedan man kollade på fotboll seriöst.



Aaanywho, festen drog igång och jag fick ont när jag andades så drog hem ganska tidigt =/ Tragiskt, men ack så sant!


Har idag varit vaken sen kl 09 och de känns fan-freaki'n-tastic! Städar lite, byter ut en och annan tandkrämstub =P Funderar starkt  på att bädda sängen.... men vi får se, lite spännande att låta bli och se fall mamma säger något!

Måste säga att detta otroliga söndagsväder gör en riktigt glad! Gick ner och åt en Risi-frutti till frukost (jordgubb för er info!) sen upp på rummet igen och jävlar vad gott mitt rum luktar, jag menar DAMN! Ljuvlig doft av wasabi/ingefära/vanilj! ;) Och givetvis min naturliga sov-svettsdoft! Hahahaha. Shit märks att jag gått up way för tidigt!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: