SKRIVET: 2010-05-22, kl 13:44:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

You know it!

Har nyst 32 ggr under de 10 senaste minuterna - inte coolt! Fan vad jag hatar vara förkyld, låter som en jävla lama och har ont i hvudet, bihålorna, öronen, näsan och halsen! Wraaah! Nä idag är ingen bra dag för mig... inte ens när man ska borsta tänderna! Nä, då är tandkrämstuben tom! Börjar bli dags att bege sig till jobb, ska bara inom och köpa en T.S berlock till min styvsyster.

De enda bilderrna från min telefon sen i onsdags. Sanna har köpt cykel....och cykelbyxor.



Sexigt värre!

Nu ska jag bege mig!

Puss och Kärlek


Suvi

Just det ! Haha , sexigt som fan



PUBLICERAT: 2010-05-22, 17:33:08 | URL: http://jamiejackman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: