SKRIVET: 2010-05-18, kl 13:21:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Happy an....

Jaha 18:e maj idag...

Precis dragit mig upp ur sängen och gjort frukost. Orkade inte gå ut på en promenad. Gick en runda med mamma och Fia igår kväll sen åkte vi till mammas vännina och fika. Riktigt mysigt faktiskt.

Har kommit på vad jag önskar mig i födelsedagspresent! =)
1: En bil
2: En ring från Thomas Sabo
3: En klocka från Thomas Sabo
4: Nytt armband och berlocker från...gissa!... Thomas Sabo!! =D

Ska strax bege mig iväg till jobb men först sooola, mmmm!

Låg och kolla de Sex and the city - the movie igår när jag skulle somna. Alltså jag tycker faktiskt det är lite kasst att allting bara ska lösa sig hela tiden =S Jag menar Mr.Big lämnade Carrie vid altaret, vad fan är oddsen att hon förlåter honom och tar tillbaka honom efter en förnedring inför över 200 pers. Och sen med Miranda och Steve, vad fan är oddsen att hon förlåter honom och tar tillbaka honom efter han har varit otrogen!?! Sen när Samantha och Smith gör slut...aasssååå! Mest känslolösa break up jag någonsin skådat. Han blev ju inte ens ledsen även om han sa att "he kinda saw it coming", är de inte en smäll på käften när de väl inträffar då? Jaja, de är trots allt bara en film men jag hade (efter ha älskat den varenda gång jag sett den) kunnat tänka mig att inte allting hela tiden slutar så lyckligt.. lite mer verklighet i de hela liksom!

Grönt med rost och guld =)



Gotta go, jobbet efter solariet... suck

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: