SKRIVET: 2010-05-17, kl 18:42:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Malin Beyer Make up artist

Har precis fått min första "seriösa" förfrågan om ett möjligt sminkjobb - känns skit kul! Har ju inte direkt marknadsfört mig som make up artist så kanske därför det har varit lite dött på den jobb fronten. Kanske dags att verkligen börja marknadsföra mig själv snart. Har ju fixat ett eget företag och allt! =P Sen med tanke på sommaren är runt hörnet vilket beyder: student, bal, bröllop, avslutningar och massa som firas. I dessa tider vill ju folk vara lite extra fina ;)


Förövrigt denna söndagen så har jag varit på Nova och inte fått mycke vettigt gjort. Och när man är uttråkad eller saknar sysselsättning, vad gör man då? Jo, man sminkar sig!


Började med en grön ögonmake som senare blev lite mer "jamaican!" ;)


En sommar fräsh sminkning i rosa och grå som fick lite krydda med hjälp av dekorstenar!
 

Näpp, dags för en promenad. Nu är jag rejält uttråkad =P Men  så är de, orkar man inte ta sig tiden för att ringa någon eller hitta på något så får man skylla sig själv.

Om intresset finns för en make, eller bara frågor så skriv en kommentar så svarar jag. Eller om man vill bli make-ad så skriv de! =)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: