SKRIVET: 2010-05-16, kl 14:42:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Here we go

Har kommit på att min ringsignal på mobilen låter som en kass mjukporrsvideo =S Men tänker inte byta! Låter helt sexigt när man kommer gående och den börjar ringa ;) Haha.

Var lagom trött igår efter jobb, 12 timmar och precis när vi skulle börja städa så häller jag (av misstag) ut alla såserna över golvet....kul. Zzzz. Skulle sola idag men när jag väl kom till solariet så hann jag inte för Fia hade lite för bråttom! =S

Annars idag, mina damer och herrar, blir de storstädning av kök och badrum (inte mitt sovrum). En promenad i skogen med pappa och bror senare och jaa... sen får vi se vad denna ljuva söndag för med sig !


Puss och Kärlek


Anonym

Alex fick skölja av hela baksidan efter dit misstag!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: