SKRIVET: 2010-05-11, kl 00:02:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

The ***** is back!

Åter hemma igen då, Turkiet var underbart! 28 grader och sol. Så fruktansvärt hemskt att komma hem till 8+ och regn =( Kom inte hem förrens ca kl 1 inatt så orkade inte skriva. Har ialla fall jobbat idag, sucks när man legat på en solstol i en vecka... Bilderna som ni har väntat på kommer här ;)

Hotellet:
 
Promenaden mellan poolerna och stranden.
 pegasos i lobbyn.
 
Lobbyn. Min middags vy på terrassen =)

Lillebror! =D
 

Han fick en skorpion tattuering. Köpte en vattenspruta till honom också... vilket jag senare kom att ångra.
 
Ego bilderna står han faktiskt själv för.... vet inte vem han har fått de ifrån bara =P

Moi:
 
Sjuukt fotogenisk ;)

Införskaffade lite nya vänner =P

Victoria och Louise från Göteborg. Det blev en runda skitgubbe på rummet =P Lärde även känna en tjej från Malmö som heter Katrin =) Kul!

Inköp!

 

Handdukarna är faktiskt vinröda och guldiga(inte röda). Tänkte de kunde va fina för när man flyttar hemmifrån. Väskan lyckades jag pruta ner från 72 euro till 30 euro =D Haha, jag är min pappas dotter! Ray Ban solglasögon i brunfläckiga ramar. Köpte en ny mascara på Antalya airport. Märket Guerlain - aldrig hört talas om. Men de kan ju va kul o prova något nytt. Till slut köpte jag sånt här midjesmycke som magdansöserna har, men kreativ som man är så tyckte jag man kunde hänga de runt halsen istället så blev de lite modernare ;) Näpp, fler bilder kommer från Cissi kamera. Nu ska jag sova, jobba imorgon men innan dess måste jag ta en tur i solariet. Får ju inte blekna nu ju =P

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: