SKRIVET: 2010-05-31, kl 19:45:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

The grass is greener on the other side

Middag och mys hos farmor. Håller alltid på att somna så fort jag är där! =S Socialt?



Farmor frågade mig: Jaha, Malin. Träffar du ingen nu då? För jag vet någon du skulle passa utmärkt med!
Jag svarade: Nej farmor, de gör jag inte. Vem skulle de va?
Farmor: Robin Paulsson, du vet komikern!

 Jag: Öhm, jo visst farmor, han verkar trevlig.
Vad tror hon?! =P Hahah. De var ialla fall kärt av henne att hon hade tänkt ut en bra kille till mig...hon tyckte han verkar så ordentlig =/ Hmm, haha!

Nej, ska kolla film med syrran nu!

Puss och Kärlek


Linda

Ni är så fina mina små irländskor!



PUBLICERAT: 2010-06-01, 07:42:29 | URL: http://stenberglinda.blogg.se/
Anonym

Hahahaha!! Jag kan nog fixa hans nummer o

du vill ha det ;) en gammal kompis dejta honom innan..

Snäll farmor du har



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: