SKRIVET: 2010-05-02, kl 18:04:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Look out

Då tror jag att jag är färdig packad.... tror. Är iallafall helt färdig med allt annat...tror jag. Sitter nu och lägger över låtar från Fias mobil till min så jag har lite att lyssna på! Försöker göra de, blogga, packa klart och se reprisen på Hollywood fruar på en och samma gång. Hade ialla fall tid o sminka mig ;)



Gul, röd och lite silvrigt =) Varma färger för varma väder!

Tänkte lägga upp en bild på mitt bruna hår.. .eller brun och brun, blond/brun.

Syns kanke inte så mycke =P

Nej, nu ska jag bege mig till Cissi. Hennes mamma ska köra oss till Svågertorp där vi ska ta tåget till Kastrup flygplats i Köpenhamn. =)

Dags att måla tånaglarna =D Får se om de blir något bloggande i veckan, annars hörs vi när jag kommit hem!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: