SKRIVET: 2010-05-15, kl 00:00:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Im like yeah

Jaja, har laddat upp min fredagkväll med lite coca cola light och Sex and the city - the movie. Riktig myskväll för mig själv! Ska ju upp tidigt imorgon och jobba långpanna annars så hade jag nog befunnit mig på Sannas inflyttningsfest ikväll.

Wihoo har beställt denna smink palett från Queens & Shadows för endast 249:- (frakt tillkommer)
88 Matt
Så mycke kul man kan göra med den ;) Ska nog ta och beställa med shimmriga skuggor och neutrala skuggor också. Men får ju va lite ekonomisk, en åt gången!

Nej dags för mig att drömma mig iväg till NYC med SATC tjejerna ;) Långdag imorgon ju så kan inte sitta och spola tillbaka för jag missa halva filmen pga att jag bloggar. Så funkar det inte ;)

Puss och Kärlek


Terese

Den har jag me! Beställde för ett tag sedan både den matta och den med skimmer... LOOOOOVE !



pusspuss



PUBLICERAT: 2010-05-15, 16:19:36 | URL: http://teresenennesson.blogg.se/
Isabell ♥

den har ag med ;) <3



PUBLICERAT: 2010-05-16, 15:05:37 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: