SKRIVET: 2010-05-24, kl 00:02:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

I wish I had a chance to take everything back

Fan vilken film mysare jag är! Uppskattar nog lika mycke att ligga hemma i mjukis och kolla på en film som jag njuter av att stå i baren på någon nattklubb med ett gäng vänner =) Kan aaaaldrig få förmycket av de goda.

Kan dock inte påstå att jag fått mycket vettigt gjort idag, men de är lugnt. Är ju trots allt ledig på tisdag också!

Fastnade framför Cinderella story med blåbärspaj och vaniljvisp, mmmm! Efter den filmen så satte vi igång 27 dresses med Katherine Hiegl, riiiiiiiktig tjej film! Måste sluta bli helt kär i alla killarna i filmerna som är så snygga och charmiga =P

Nänä, dags att bädda ner mig själv. Händelserik vecka verkar det som. Blir snart 20 dessutom, får jag min god-natts-sömn så kanske jag kan se ut som 17 ett tag till =P Right! Vill inte bli av med mina "ton" =(

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: