SKRIVET: 2010-03-29, kl 23:50:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

You need to buy some new things

Har haft praktiskt prov idag, 1 av 2. Imorgon blir det teoriprov. Idag fick vi 2h på oss att sminka 50-tal och sedan modevissning (sotat). Hade Linda med mig som modell, jätteduktig var hon! =D Här är lite bilder på Linda från modevisnings-sminket.

 
Sensuellt som sören! ;)

Efter skolan gick jag en snabb runda till Peggie på salongen och fixade min avsågade tumnagel =P Sen mötte vi upp Emmy, Johanna och Ida för en fika....som slutade i 2h lång. Efter det var det dags för mig att bege mig vidare till jobb. Relativit lugn dag på jobb faktiskt =P Var världens kö till Breeze när jag mötte Peggie efter jobb! Antar att alla 16åringar skulle festa till de. Det roliga var att kön var säkert 100 m lång och kl var bara 22.00... vem fan går ut klockan 10!? haha.


Stamgäst på EH? ;)

Nu har jag och Peggan ätit kvällsmat och ska sova! Prov imorgon ju, måste få MVG!! åh nervöst =(

Puss och Kärlek


Linda

Lycka till stumpan. Jag fick ju även till den drogade blicken efter allt sittande. perfect!



PUBLICERAT: 2010-03-30, 07:23:00 | URL: http://stenberglinda.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: