SKRIVET: 2010-03-18, kl 13:40:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

What do you want from me

Sitter och pillar lite med bloggen nu, ska fixa lite grejer för att få in mer pengar på bloggen. Är ju medlem i bubbleroom.se men de genererar inte så hemskt mycke cash så ska försöka luska ut hur jag ska fixa de =P Teknisk som jag är så kommer detta ta mig hela min lediga dag ser de ut som!

Hade dekorativ makeup idag i skolan, jag körde stenhårt på mitt tema: fruktdrink! Caroline fick stå ut med lite fastklistrade limeskivor och clementinklyftor i ansiktet, men vadådå liksom? =P



Lägg märke till sugrören och paraplyet i håret :D

 


Ett par sockriga läppar till de =D
Caroline sminkade mig lila och la på massa strass och lite band.
  

Lite avatar över de hela ;)

Vår lärare visade oss även hur man ska göra ett sår, jag blev offert!


Otroligt smärtsamt! =P Synd att min kamera suger balle annars kanske ni hade fått se hur bra gjort såret faktiskt är, kände mig lite emo när jag satt där. Men men =/

Nope, nu ska jag iväg och äta =D

Puss och Kärlek


Rebecka

Hur gör man för att få in pengar via sin blogg??? Nyfiken!! Många som gör de man vet ej hur!!!



Kram Becky!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: