SKRIVET: 2010-03-30, kl 18:45:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Your soul was red and your mind was blue

Hade vårt teoretiska prov imorse, kändes inte alls bra =( Men vi får se om en vecka vad resultatet blev. Åkte hem till Bella för att finputsa vårt smink som vi lagt på tidigt imorse. Idag har jag sminkat mig med rosa, svart och guldig ögonskugga och grön penna. Satte även lite lila strass stenar på ögonlocket.





Lite småfestligt =)

Vi gjorde senare ett jobb i Oxie, där vi samarbetade med Leep Hairschool och The Studio. Här har vi min och Bellas arbetsplats.

Tjusigt tjusigt ;) Dagen gick rätt fort, jobbade bara mellan 12-16 och så är jag ledig från Chili idag, så nu ska jag bara ta de lugnt. Är även ledig Fredag, söndag och tisdag, känns som jag har semester att se fram emot =P Kanske även på torsdag. The Studio passade på att fota mig och Bella också innan vi skulle gå. Så ha nu i åtanke att vi haft sminket sen 06 på morgonen och håret ser ut som f*n.





Bella, snubben från the studio och jag =D

Nu ska jag äta müsli, hörs sen. Måste få pluggat lite också!

Puss och Kärlek


Two olsson sisters

Fin sminkning! Haha, jag tyckte ni såg väldigt fräscha ut efter att haft sminket sedan 6 på morgonen!:D ha en bra dag!//Emma.



PUBLICERAT: 2010-03-31, 16:09:06 | URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: