SKRIVET: 2010-03-18, kl 21:20:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

I don´t have the strength

Sitter och kollar på Twilight, åh min älskade Edward! =D Absolut snyggaste blekaste killen jag vet ;) Även om jag ionte gjort något vettigt idag så har de varit skönt att vara ledig, baaaara tagit de lugnt och suttit på min rumpa =D

Imorgon blir de skola och jobb sen raka vägen hem skulle jag tro, orkar inte hitta på något. Jobbar långpanna på lördag! Kanske hittar på något på lördag istället, om jag har ork då vill säga.


Maah, nä om man skulle se klart filmen sen sova? Skola imorgon ju, bara övningsdag dock men ska endå va på topp! Bara nån vecka kvar nu, vill gå kvar där resten av mitt liv. De är ju så kul! Rekomenderar starkt er som är intresserade av att bli make up artister att gå den linjen!

Sov gott!

Puss och Kärlek


Elin

hur länge är kursen på ? och vad kostar den :)

finns det ingen hemsida man kan läsa om den på ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: