SKRIVET: 2010-03-21, kl 01:48:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

This is how it´s supposed to be

God afton mina fula och mina söta bloggläsare!

Precis hemkommen från jobb, slängt av mig kläderna, tänt igång datorn och gjort en skål müsli.... kan de bli bättre? =) Ganska skön dag faktiskt, trots regn och 12 h arbetspass. Haha, slängde av mig BH och ur trilla två topz! Chock! haha, hade lagt dem där imorse för jag inte hade några fickor på jeansen och mina ögon rann hela tiden =P That´s what you have your Bh för! Nä men seriöst, visst är BHn en bra uppfinning. Man lägger pengar, mobilen, hårnålar, ja allt möjligt där när man tex är ute eller bara inte har en väska eller några fickor på sig =)

En av mina trognaste bloggläsare har nu skaffat en blogg, vilket jag tjatat på henne att hon ska för hon skriver alltid värsta novellerna när hon lägger upp bilder på Bilddagboken.se m,m. Tydligen har hon fått tummarna ur röven nu. Tycker ni ska ta en titt förbi på hennes blogg http://stenberglinda.blogg.se =)

Hemskt o säg de men jag hatar att läsa andras bloggar, har enstaka bloggar jag läser och mest är de min lärares blogg http://bellamakeupartist.blogg.se - man får så mycke inspiration av den och en massa idéer man vill prova =) Sen läser jag Bellas för att kunna skälla på henne för hon lägger upp hemska bilder på mig =) Sen kan jag helt ärligt säg att jag har varken lust, ork eller vilja till att läsa fler bloggar! Lite dubbelmoral av mig kanske?

Ska nog ta och hålla med min mamma om att jag har blivit slarvig =S Hittade precis 4 st vattenglas, tre olika högar smutstvätt, en skål med (what used to be flingor), en tom Loka flaska, en clementin som jag börjat skala men tappat tålamodet med och en halvdöd växt som jag glömt vattna, allt på mitt rum! Får nog ta tag i detta dilemma och storstäda härinne imorgon... kanske borde ta garderoberna med? =S Näh, de får vänta. Är ledig två dagar i sträck nu, känns som värsta semestern! =D

Så, har du orkat läsa igenom allt så är du verkligen en trogen bloggläsar. Till skillnad från alla halvdanna wannabees som bara kollar bilder... FIA och AMANDA! =D

God natt

Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: