SKRIVET: 2010-03-21, kl 14:17:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

The ugly truth

Märks att man blivit lite orutinerad på dricka fronten. Tog ett halvt glas vin igår efter jag slutade och nu känner jag en huvudvärk komma lite.... okej kanske inte beror på vinet utan kanske bara mitt huvud som ville ha mer sömn efter att ha legat vaken till klockan 4 igår.

Har faktist städat undan på mitt rum *stolt som fan* Men behöver damsugas och skuras... råkade spilla ut juice på golvet igår natt så nu är de lite klibbigt =P What to do.

Är för tillfället så sjukt uttråkad att jag sitter och lyssnar på film soundtrack gjorda av Hans Zimmer, allt från Spirit till Pirates of the Caribbean. Ska strax iväg och hämta Fia sen ska jag faktiskt laga mat! På min lediga dag!!! Tycker jag borde få slippa eftersom jag gör de varje dag på jobb. Men idag erbjöd jag mig faktiskt. SKa pröva mig på min favorit fiskgratäng Bordelaisse. Bilder och recept får ni senare.

Nu har jag sminkat mig klart och ska fika lite innan jag beger mig iväg! =) Måste säga att de är en jävligt bra dag idag! Solen skiner och allt känns rätt även om livet är lite tomt på kärlek för tillfället =P Haha vattna nyss min blomm med kolsyrat vatten som jag hitta i ett glas i mitt fönster =P

En varm och mysig sommar sminkning i guldiga och rosa toner, synd att ni inte kan se de så bra för min kamera suger. Dags att investera i en ny =)
 

Puss och Kärlek


mikela

Jättefin sminkning, undrar vilken ögonskugga du har använt här?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: