SKRIVET: 2010-03-30, kl 22:04:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

The only thing that´s on my mind

Woooaaaw en powernap senare. Fan jag somnade, då försvann hela denna lediga kväll då =( Och nu regnar det dessutom =S Kan de bli värre? Imorgon ska vi ha sista provet i skolan och jag ska ha med mig min tvillingsyster Fia som modell. Skönt att det är sista provet men oskönt att det är sista skoldagen...

Ska till Peggie och fixa mina tre naglar som jag lyckats bryta av..... bara under denna dagen =S Jag borde inte få ha naglar! Naglar och Mobil - strikt förbjudet för Malin! Måste även hitta något att ha på mig till på kvällen. Då ska vi (efter jag har jobbat) hem till Maja, hela klassen och lärarna, och dricka, äta lite och hitta på lite roligheter innan kvällen går vidare till dans och drinkar på Chili och kanke slutligen lite dans på Etagé.

Tror jag ska ta tag i att plugga lite till provet imorgon! Men först - Cugar town.

Puss och Kärlek


bella

Min förkylning tar knäcken på mig så tyvärr kan ni nog inte räkna med mig imorgon:(

snorsnor



PUBLICERAT: 2010-03-30, 23:32:56 | URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: