SKRIVET: 2010-03-01, kl 15:52:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

That someone is gonna be me

Frågor och svar

kan du inte berätta hur du tränar? Tränar och tränar =P Jag försöker gå ut på morgonen innan frukosten och gå. Började förra veckan på gym! =) Men har spelat innebandy och friidrottat så de är väl grunden till allt. =)

Vilken skola går du på? IMC ( International makeup center) Make up Stores skola är det.

ska du sluta som kock och börja jobba som makeupartist? De får vi la se, tänker inte sluta som kock förrens jag hittat något som jag kan leva på.


har du pojkvän? eller inte längre med johan? Lite klyddigt på den fronten just nu, tror de är påväg neråt men vågar inte säg något ännu.

Nån intresserad sparv med massa frågor? hah
1.ska du bli makeup artist?Jag blir ju de när jag är klar i skolan, men vet ej om jag kommer jobba som det.

 2.sluta SOM kock?Kan väl inte direkt kalla mig kock för jag kan inte speciellt mycke i köket, lärling är jag väl. Men kock är inget jag är intresserad av att vara så JA en vacker dag när jag vet vad jag vill säkert så kommer jag göra de!

 3.vad yände med johan?Förstår inte riktigt denna frågan =S

4.saknar du bobbie lee? Jag känner inte "Bobbie Lee" längre, så jag kan inte påstå att jag saknar honom.

5. ska du flytta in till malmö? Planer på att plugga i London till våren så nja, de är en aning onödigt att flytta in till stan nu. ;)

6.hur lång är du? Haha, intressant att veta? Är typ 1,67

7. umgås du med sin syster mycket? Inte sen hennes nya pojkvän kom in i bilden, förr var vi som bästa vänner.

8. vill du inte ha långt brunt hår? Nej, kan jag inte påstå. Långt och blont blir de nog till sommaren ialla fall! =)

9. vad tränar du ? Motion skulle jag väl kunna påstå ;)

10. praktiserar du på M.A.S.?Hah, what? Är det ett skämt eller?

Där fick ni lite svar på frågor ni undrat över ;)

Hade 70-tal i skolan idag. En era indelat i glitter och starka färger / punk. De var kul, bilder kommer ikväll! Gick och fika med Freddie och Bella efter skolan, sen nu är jag äntligen hemma. Ledig idag med - skönt! Ska sova lite nu, har en del att catch up on! Är dessutom på dåligt humör som fan, riktigt ont i ögonen och så är jag typ pojkvänslös numera ser de ut som och allt är mitt fel! Blö.

Talk to ya soon

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: