SKRIVET: 2010-03-17, kl 23:53:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Taking chances

Blir inte mycke finare härinne nu =P Funderar på att ta tag i min skönhetssömn ;) Har tvättat mina penslar och borstat mina tänder. Skola imorgon, då ska vi ha dekorativ make up vilket innebär att vi ska välja typ ett tema eller en sak och hålla hela sminket i samma tema då. Tror jag ska ge mig på en cocktail makeup med lite roliga limeskivor och drinktillbehör ;) Ni får se hur de blev imorgon!

Var hos Peggie efter skolan idag och fick mina naglar gjorda á la chinge style! Man får inte vanliga franska naglar hos Peggie, de måste vara lite färg på! Så enkelt är de!

 

Det blev tigerränder i en blå/grön glitterfärg =) Lite kul, varför va tråkig liksom. Snart sommar trots allt! Förutom att de regna när jag gick till bussen innan, vad fan är de liksom!? =O

Lite bilder från skolan på mig och min kinesiska halva = Peggie





Vadå snygg pose av mig? Så fruktansvärt fotogenisk!!! =D

Nej, nu är de sov dags!

Puss och Kärlek


J'licious

shit så snygga naglar!



PUBLICERAT: 2010-03-18, 01:30:20 | URL: http://jllicious.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: