SKRIVET: 2010-03-13, kl 17:45:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Not very good

Okej, så jag har varit sämst på att uppdatera från denna helgen. Bilder får ni se när jag kommit hem igen =)

Filmen igår var inte alls enligt förväntningarna, den sög och jag somnade. Inte skönt dock, riktigt obekväma stolar. Men men ska inte klaga.

Har varit på IKEA i Barkaby och kollat runt lite, var även på Stockholm quality outlet med typ bara massa märkes butiker. Lite kul, köpte mig ett par sköna skor, perfekta till när man ska jobba lite i sommar =) Gick en liten runda med Enzo och Melvin precis nu ska vi alla bara ta de lugnt och kolla lite på tv =)


Ikväll ska vi tillaga lax och så ska vi se melodifestivalen och spela lite monopol. Får se sen om folk är sugna på utgång, vet inte riktigt hur jag står till den frågan. Vaknade upp sjukt förkyld och riktigt ont i halsen =( Inte coolt.


Stockholm är sååå fint, hade lätt kunnat tänka mig bo här. Så annorlunda från Malmö - vilket är bra!

Nej, nu ska jag chilla ;) haha.

Puss och Kärlek


patrik

Hej,



Jag hittade inga kontaktuppgifter till dig så jag testar här.



Din blogg är väldigt fin, man ser att du lägger ner tid och energi på den. Jag tänkte höra om du skulle vara intresserad av att tjäna lite pengar på din blogg, samt om du skulle vilja få fler läsare.



Skicka ett mail så berättar vi mer. Är du inte intresserad så tackar vi för oss och önskar dig lycka till med din blogg.



Vänligast,

Patrik



PUBLICERAT: 2010-03-14, 16:27:58 | URL: http://www.bloggpeng.se/
SANDRA

Vill du bli veckans Outfit hos mej.?

Skriv en kommentar och länka din favorit outfit här:

http://sandrarr.blogg.se/2010/march/veckans-outfit-tavling.html#comment



Lycka till.!

(Om du anser detta som störande, ursäktar jag)



PUBLICERAT: 2010-03-15, 14:40:24 | URL: http://sandrarr.blogg.se/
Emmy

Till Stockholm får du inte flytta, bara så du vet! Vill ha dig på nära avstånd! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: