SKRIVET: 2010-03-17, kl 23:38:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Not now

Hade Dragqueen makeup i skolan idag, skit kul! Hade med mig mammas pojkar Tim =) Fick tvinga upp honom ur sängen tidigt för att sitta och bli vacker i 2 timmar, men de var de nog värt ;) Visst blev han fin? Tror han kommer döda mig om han ser att jag lagt upp dessa bilderna =P Men de är de värt! Mohahaha

 

Har varit en runda på mammas jobb och hälsat på idag, syrran jobbade också =) Sen åkte jag till jobb, helt ok dag faktiskt. Har haft ganska lite att göra så har legat och sovit på diskbänken, smsat =P ätit kaka, vatt borta på Harrys och snackat med Cissi som är kock där sen har jag och praktikanten Amanda bara tramsat runt en massa. Seriöst jag tar mitt jobb va? =P

Nu är jag då äntligen hemma och behöver röja undan på mitt rum!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: