SKRIVET: 2010-03-04, kl 13:57:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Never wrong

Fyyy vad trött jag är, hade inte en minut till övers igår så tyvärr blev det inget inlägg innan jag somnade. Har idag sminkat mamma i skolan, de va rätt kul. Ni kan få se lite bilder på de ikväll. Efter de så tog vi en runda i stan, gick och fikade och sedan körde förbi på mammas jobb och sa hej. Givetvis hittade jag massa fint idag med, nöjde mig med bara en kavaj denna gången =P Nu har jag 5st kavajer, borde ta och tänka efter nästa gång om jag verkligen behöver en till....... Vilket jag gör! =D

 

- Älskar axlarna!

Lite bilder på tröjan och tightsen jag fann härom dagen.

  

-Snyggt med axel dekorationer!




Utmanar min favorit mascara The colossal volum mot den nya The falsies volum och är faktiskt riktigt nöjd med båda så jag kan inte längre välja en favorit! Man ser verkligen ett "falskt" resultat av lösfransar från den nya, and I am så nöjd!

Ska alldeles strax bege mig iväg till jobb, ska jobba ensam - boring! Men nu först ska jag slänga i mig en kiwi! Hörs ikväll, glöm inte njuta av det härliga vårvädert! =)

Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: