SKRIVET: 2010-03-19, kl 12:42:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

It ain´t easy

Sitter hos Bella och fikar med mackor och juice =) Har varit i skolan, hade övningsdag och vi fick öva oss på vad som behövdes. Jag övade på att göra snygga läppar =P Men innan så drog jag, Peggie och Bella iväg för att handla fika på Espresso house till hela klassen. Kändes rätt opoulärt att stå där och bilda kö för vi  skulle beställa så mycke =P Hade en riktigt rolig dag =) Hög musik och mycke skitsnack, hur många skolor har de de så på lektionerna?

 

Tjusigt smink va? =P



Jag och Peggielito! =)

Ska iväg till jobb om en stund men först inom Åhlens om ett jobb-"uppdrag" som vi ska göra. Längtar till jag får se min mjuka kudde ikväll, så trött....snooozade sålänge jag kunde imorse. Ledig söndag och måndag  så  då ska jag minsann sova ut.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: