SKRIVET: 2010-03-19, kl 23:31:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

In between

Svar på fråga: hur länge är kursen och var man kan få info om den?

Kursen är på 10 veckor, antingen förmiddagar eller eftermiddagar. Info finns att hitta på http://internationalmakeupcenter.se

Om min åsikt önskas så tycker jag helt klart man ska gå kursen om man är intresserad. Värt varenda öre och så är de verkligen skitkul att gå till skolan varje dag! Rekomenderar stark denna skolan inte bara för nöjet utan även för kvalitén på produkterna vi arbetar med!

Somnade hos Bella innan =P Vilket sällskap jag är! Trött som fasen ju, skulle ju jobba och allt sen! Nu väl hemma från jobb så kan man inte varva ner på en stund, that´s why I have my blogg! =D

Bjuden till min kära vän Emmy i Lund på en drink-kväll, sen utgång i Lund.... Lite skeptisk eftersom jag hatar Lund av hela mitt hjärta =) Men förhoppningsvis så väger vänskapen med Emmy över =P Får ju först och främst se hur mitt party humör känner sig efter ett 12 timmars arbetspass!

Mår sjukt illa från när jag åkte bussen hem. Malmös busschaufförer kör som idioter, klarade fan knappt av att åka hela vägen hem =S Dags att sova av mitt illamående!

Puss och Kärlek


bella

Tack för det fina omdömet om skolan:) Värmer gott i hjärtat!

kram



PUBLICERAT: 2010-03-20, 10:37:41 | URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Ola

Word up på din Lunda-avsky!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: