SKRIVET: 2010-03-08, kl 13:21:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Im only gonna...

Sitter hemma hos Bella och dricker läsk och äter glass, snacket går om killar, helgen och smink =P Vad mer surrar i tjejer huvud? Snart ska vi ner till stan och kolla lite, hälsa på Peggie och annat. Ska fixa mina två söndriga naglar sen.

Idag i skolan hade vi catwalk tema, vilket innebär utflippade sminkningar med mycke fantasi. Nu tänkte jag "cat"-walk så något kattdjur fick de bli. Leopardfläckar  med rosa och gul bakgrund var ju lite kul. Givetvis vet jag ju vad catwalk är, men tänkte bara vara lite rolig liksom ;) U like?
 

Bella blev sminkad av Maja, orange.



Peggie målade kuber runt mina ögonen, ser ut som en färgsprakande albino =/


Jag ser alltid hemskast ut =p

Så, snart dags att bege sig mot stan, ska jobba senare och ´natten den spenderar jag hos Bella med Peggie =)
Hörs ikväll!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: