SKRIVET: 2010-03-22, kl 22:12:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

I will be there at the end of the day

Har kommit hem från farmor precis, har bara gjort absolut ingenting fram till nu =) Känns bra!

Gjorde en sminkning med guld och vinröd-bronze aktiga färger. Nu älskar jag ju verkligen färgen guld när man sminkar sig men sen så älskar jag silver när de gäller smycken. Lite hycklare med tanke på att man inte ska blanda guld och silver? - says what?! =) Jag skiter ialla fall i vilket

 
I olika färgskalor =)

Nu sitter jag och Fia och kränger popcorn och kollar på New Moon andra kvällen irad, so worth it!
Får lägga mig i tid idag, skola imorgon och efter de ska jag träffa Elin på en fika=D Måste gå och fixa mitt företag också =S Åhh hur ska man hinna allt, börjar ju jobba kl 15 dessutom!


Puss och Kärlek


SANDRA

Riktigt snyggt sminkat.!



PUBLICERAT: 2010-03-22, 23:30:20 | URL: http://sandrarr.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: