SKRIVET: 2010-03-07, kl 23:14:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

I was´nt gonna

Åh min data har börjat cp:a sig :( Orkar inte att den ska få virus eller något nu, blö. Duktigt trött, ska bara borsta tänderna sen ska jag krypa ner i bingen och försvinna iväg till drömmarnas land. Kan inte bara våren komma imorgon så man kan få på sig vårkläderna och tiderna kan bli lite gladare. Menar inte att tiderna inte är glada nu, men visst är allting så mycke bättre när solen lyser? :)

Bröt min nagel men hittar inte den avbrutna delen, mamma lär väl hitta den i soffan senare eller något, heh plesant surprise ;)


Åh de kliar på hela min kropp!!! Tror jag är allergisk mot vårt sköjlmedel eller något, har fått små knotter på hela ryggen, låren och armarna =S Ehw! Äckligt liksom! Något tips om vad de kan va eller vad the f*ck man kan göra åt de?

Bild från ihelgen, min kära kollega Cassie står på baren och blandar drinkar till Peggie, Fia, mig och Maria. Rikigt coyote ugly style!



Har suttit och kollat på filmen Music and Lyrics med Drew Barrymore och Hugh Grant. Funderar på om jag ska färga håret brunt.... vad tycks?

Nej, sängen kallar!

Puss och Kärlek


Bj´s

dooooooo it:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: