SKRIVET: 2010-03-09, kl 13:06:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

I need some sleep!

Hamnade på Mascot, Möllan igår efter jobb. Satt där ett tag med Bella, Peggie och hennes vänner Sara, Thomas och Anders. Sen gick jag,Peggie och Bella hem hit, till Bella och fortsatte vår mysiga kväll med toffifee oc jag tog ett bad =)



Jag, inte alltför glad i skolan =P Skulle få mig en Let´s Dance make up av Maja =P

Har precis ätit broccoli paj med Bella. Har kommit fram till att hon är spray och läppstiftberoende! Hittar båda sakerna överallt och hundra olika sorter och märken!


Överallt, i hyllor, på hyllor, på golv, i badrummet, på köksbordet, i fruktskålen! Helt makalös unge!

 
Benji (vår lärares nakenhund), Jag oc Peggie!

Nu ska jag sova middag =D Hörs ikväll efter jobb!

Puss puss


Isabell

hhahaa :)



PUBLICERAT: 2010-03-09, 13:17:58 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: