SKRIVET: 2010-03-28, kl 23:20:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

I´m just tryin to change the colour on you mood ring

Vet inte vad mitt problem är, min inte ens en vecka gamla mobil har nu varit en tur i toan =/ Orkar inte med mig själv snart, antingen har jag världens otur eller så är jag bara världens klumpigaste =S Behöver nog en vattentät mobil eller att vara förbjuden att äga en!

Hade Cissi här innan så jag fick plugga lite på henne. Övade årtals sminkingar såsom 20-tals och 60 tals make uper.

Kvällen avslutades med familjemys framför tvn. Vi såg filmen Ryktet går med Jennifer Aniston och Kevin Costner. Spelar ingen roll vad folk säger, hon är världens snyggaste kvinna!

En av mina nya favorit produkter från Make up Store: Face Mist. Kan användas som ansiktsvatten som man sprejar på. Även för att göra sminket hållbarare, bara spraya på för att få sminket att sitta på plats hela dagen. Finns även i resestorlek - perfekt för väskan! Bäst av allt, den luktar gott också =P I love it!

Nu ska jag plugga vidare, försöka mecka ihop min telefon och sedan sova.

Puss och Kärlek


Emmy

Hur mkt kostar sprayet malin? och har du ngt tips på en bra ansiktstvål?

pussss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: