SKRIVET: 2010-03-10, kl 23:58:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

I´ll be singin´ for the sun

Vaaarför är det så att när man ska packa hittar man absolut ingenting?! Vad fan ska man packa dessutom? Ska spendera helgen i huvudstaden med Freddie och hans flickvän Sofie (Sofie bor där redan och Freddie ska flytta upp imorgon, därför vi ska åka). Men nu känns de som att om jag inte packar "de" så kommer jag vilja ha de på mig "då" och "de" då och om vi ska "dit" och blablabla... skitsamma, blundar och plockar istället ;)

Har haft egen trend idag i skolan, innebär att man skulle skapa något eget som man tycker eller känner hade kunnat bli en hit, typ. Sminkade Elin i en mix av 20-tal, fjäril, trotsade sommarfärger och gick på bronziga och mörkgröna höstfärger med mera. Körde lite eget med ögonskugga på läpparna och så vidare. Nej, tyvärr har jag inga bilder =S Fattar inte att jag seriöst suger så mycke på att ha med min kamera (från 1800-frös ihjäl)...kan bero på de lite...... lite. Har även jobbat idag, kändes som en timme var 3 timmar.

Nej, om man skulle sova? Ska upp kl 06 imorgon och packa vidare, kör raka vägen till Sthlm direkt efter skolan. Freddie ska hämta mig i kärran så vi kommer iväg så fort som möjligt!

Skönhetssömn!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: