SKRIVET: 2010-03-23, kl 23:37:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hold me now

Åh vilken lång dag! Skola imorse, hade repetition inför kommande prov vecka - nojjigt! Träffade Elin på en fika innan jobb och hann fixa mig en ny telefon då min gamla var helt störd. Den levde sitt eget liv helt enkelt. Gick inte skicka sms, ringa eller gå in på de funktioner som jag önskade. Nu har jag ialla fall skaffat mig en Samsung Jet och jag är skitnöjd. Den är verkligen enkel och riktigt skön =)


Försäljaren sa att den var bättre än Iphone på en massa olika funktioner, så boooyaah motherf*ckers som bara vill ha Iphones! =P Haha skoja, jag har själv varit i träsket =P

Hittade lite fina bilder från Stockholmsvisiten.

Jag och Sofie


Sofie, Freddie och jag, ute på isen framför något "militär-slott-fan-vet-jag"!

Skola och jobba imorgon med, men ska hinna träffa Freddie emellan och hjälpa honom röja iordning sin lägenhet innan finbesöket från Sthlm anländer på torsdag, lär bli spännande!

Har fått höra idag och för några dagar sedan att man får ta mig med en nypa salt! Haha, älskar uttrycket för de stämmer såväl. Jag är en sån som skämtar på andras bekostnad utan att be om ursäkt, självgod så de skriker om de. Men jag menar: jag måste ju tycka jag själv är bäst och att jag kan allt, annars tror jag ju inte på mig själv tillräckligt för att klara allt, eller hur? Kan väl inte säga att självförtroendet ligger på topp vad gäller utseendet, alla har vi väl våra skavanker som vi hade velat göra vid eller få bort. Kan ju inte heller påstå att jag tycker jag ser ut som någon Rosie O´Donnell heller.... Men ja, man får väl ta mig med en nypa salt helt enkelt =) Im fine with it!

Fick dessutom höra idag att jag liknar Kirsten Dunst =S Eftersom jag själv inte tycker hon är någon större skönhet så tog jag inte det som en komplimang! Liiiiiiite snyggare är jag väl ;)
 
Okey, så värst grann är kanske inte heller men whatever =P

Nope, då var de dags att slänga in handduken!

Puss och Kärlek


Nina Stoltze

Maliiin :D Jag har en samsung jet, nöjd är jag men den suger om man jämför med iphone, skaffa nyss en iphone och det finns INGEN bättre telefon än den. Sinnes haha, säljaren lurade dig totalt tyväärr, hoppas att han/hon inte kom från oss på phone house bara:P Men den är heelt ok annars :)


Emmy

Kirsten är medelmåttigt snygg, you are b-e-a-u-t-i-f-u-l! Ni kan inte jämföras


Isabell

Nej hon är intejätte snygg, och ni är inte lika ;) du är snygg lille malino :D



PUBLICERAT: 2010-03-27, 14:14:48 | URL: http://belladellermark.blogg.se/
Isabell

Nej hon är intejätte snygg, och ni är inte lika ;) du är snygg lille malino :D



PUBLICERAT: 2010-03-27, 14:14:49 | URL: http://belladellermark.blogg.se/
Isabell

Nej hon är intejätte snygg, och ni är inte lika ;) du är snygg lille malino :D



PUBLICERAT: 2010-03-27, 14:15:29 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: