SKRIVET: 2010-03-01, kl 17:42:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Have you ever tryed?

Jag vill lära mig spela piano, växla bort alla känslor till toner. Hur hade de varit? Bara sätta sig, rätta till pallen och skapa känslor som låter fint. Även om känslorna är ledsna och inte känns så bra igentligen. Att sitta där och tårarna bara rinner men samtidigt så låter det som tusen änglar sjunger just för dig. Jag vill kunna spela piano för jag vill kunna höra dessa tusen änglar sjunga för mig när jag har känslor som jag bara kan gråta ut. När jag inte hör änglarna sjunga så kanske allt känns bättre och då kan jag spela piano och ha bra känslor? När allt är bra igen liksom... då hör man inte änglarna sjunga i huvudet längre om nätterna, när du sitter där på bussen och stirrar på allt som far förbi. Då kanske det är helt tyst när man går i sin egen värld och funderar på livet. Eller sjunger de andra toner då? Men för nu så kan jag bara gråta ut känslorna..... Förstår du vad jag menar?



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: