SKRIVET: 2010-03-27, kl 00:38:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Got a problem, tell me now

Har äntligen kommit hem åter till min underbara säng, mjuk och fantastisk som alltid annars =) Inte lika roligt är dock alla räkningarna som jag har här brevid mig som jag nu ska betala in =/ Blö, men men! Ska väl däcka snart hade jag tänkt. Upp tidigt imorgon och ta bussen till Åhlens för sminkuppdraget jag berättade om i det tidigare inlägget.

Då var de sista vanliga skoldagen idag, nästa vecka är de bara prov, prov och åter prov sen är det slut=( Kommer sakna trion! Är vi inte tjusiga denna ljuva vårdag i Malmö? ;)

 
Blev först sminkad utav Elin till hennes Edens Lustgård tema - rosenträdgård. Meeen, smnkade om mig för sådär kunde jag ju inte gå runt =P

Otroligt vacker?

Nu är det så att jag är för lat för att lägga upp bilder på min sminknig på Elin så de får ni på söndag när jag har lite tid över. Nu behöver jag sömn!

Puss och Kärlek


Anonym

peggie?



PUBLICERAT: 2010-03-30, 20:23:11 | URL: http://disconncted.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: