SKRIVET: 2010-03-16, kl 23:51:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Better than to hold on to a broken

Fy faaan vad kallt de är ute, när kommer våren? Trött på denna långa väntan vill ju ha vår och sommar! Idag hade vi glitter och glamour tema i skolan, jag sminkade Peggie. Hon vill vara en aning diskret eftersom hon skulle direkt till jobb efter skolan. Vilket resulterade i vinröda och bronsiga toner - sassy!


Peggiott!

 
Jag i en lila, svart och silvrig glitter makeup! Ena sidan dekorerad med glitter som Peggie strödde på tiningen och kindbenet.

Har jobbat och slitit, nu praktikant idag - trevligt, trevligt. Var en runda inne på Harrys, och kollade Garva (ståuppkomiker som uppträder varje tisdag) Riktigt trevligt och kul var de. Nu är jag återigen hemma och planerar på en djup skönhets sömn. Imorgon har vi dragqueen sminkning i skolan, då ska Tim bli sitt riktiga jag ;)

Disskuterade saken innan idag med Amanda, fattar inte folk när de inte är något intresse där. Som jag menar om en kille smsar och man ber honom sluta. Några veckor senare skickar han igen i hopp om att man ska vara intresserad då istället, eller? Fattar man inte piken om inte jag som tjej själv hört av mig för att jag plötsligt ändrat mig och blivit intresserad? Annars är man ju antagligen fortfarande inte intresserad!

Time to hit the sack!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: