SKRIVET: 2010-03-15, kl 18:56:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

All the right places

Äntligen hemma igen efter en alldeles för lång bilresa, man blir ju så sjukt uttråkad! Jag vet inte var jag ska ta vägen, har sovit, smsat, läst tidningar, städat i bilen och även försökt räkna sträcken mellan filerna =S Desperat?
Väl hemma blev man glatt hälsad av familjen, fick tusen pussar av lillebror och en  inte lika kul överrasknign..... en våg. Min storebror har köpt hem en våg =/ Vi har inte haft de för mamma inte ville ha en, man väger sig ju hela tiden då och så får man bara ångest liksom. Men nu har vi en och jag kunde inte hjälpa de men jag var tvungen att ställa mig på den. Hade ju inte varit nöjd med siffran i rutan om de så hade varit 25 kg den stod på =/ blö


Visst ska jag skaffa glajjor? =D Hade dock tänkt mig ett par sköna pilotbrillor från Sand i vitt silver. Naajs!

Monopolet igår resulterade i en andra plats för lag Malin, inte dåligt. Skötte min ekonomi utmärkt =D Allt detta för vad  någon sa en 5 timmars lång spelrunda! =P Jag var villig att laga mat till hela gänget som hade samlat sig hos Sofie och visst blev de gott, man är ju inte kock för inget ;)


Nu ska jag duscha sen gå ut på en promenad (och sen väga mig igen). Hah!

 

Puss och Kärlek


Galaxernas Mästare

"Lag Malin" ? ... Sämsta jag har hört. Leo & Co låter bättre. Du var min sekreterare :D...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: