SKRIVET: 2010-06-07, kl 16:11:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Love comes around

Vilken hektisk dag! Hade satt larmet halv 8 för att hinna upp i tid för o duscha, fixa håret och sminka mig fint innan jobb på Make up store. Näpp. Vaknar 8.40 (20 minuter innan bussen går, kl 9). Tänker för mig själv "amen jag har bara försovit mig 10 min, varför har inte klockan ringt?" Jaja, gick ner och duscha och sminka mig i lugn och ro. Sen kommer mamma in på mitt rum och frågar mig - Börjar inte du 10? Jo, bussen går kl 9. Svarar jag lugnt. ....Malin, klockan är halv 10! Faaaaaackk!! Happ, mamma slänger på sig sina brillor och springer ut i bilen. Oliver springer ut i bilen i pjamas, regnjacka och sandaler. Ringer som en idiot till min chef men inget svar. Höll på att köra över en unge som cykla rakt ut på vägen i Rosengård varav mamma nästan får en hjärtinfarkt. Oliver får ont i magen, nej nu mår han illa... och där kom frukosten upp i baksätet. PANIK!!! Blev 2 min sen till jobb...

Slutade kl 13 och åkte raka vägen hem, tvätta alla penslar och packa sminkväskan sen iväg till en tjej som skulle sminkas inför sin bal. Äntligen hemma och kan ta de lite lugnt.

Ikväll ska jag se sex and the city 2 =D Im happy! Ska bara försöka boka biljetter eller skiter i de och kör på slumpen ;)

Dags för en kopp chai, talk to yah soon!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: