SKRIVET: 2010-06-03, kl 13:51:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

There´s a reason

Lovely! Är ledig idag, ut i solskenet Malin!!! Njaa, kanske får se om de blir några boll aktiviteter vid västra hamnen senare. =P Om inget annat så ska jag fan se Sex and the city 2 idag, jag är faktiskt ledig!

Provjobbade igår, va ritkigt kul! En hel del att tänka på men de fixar vi! ;) Antar att jag fick jobbet eftersom hon sa att hon skulle skriva ett schema till mig som jag kunde hämta i veckan, annars fattar jag inte alls =P

Jaja, efter provjobbet på make up store började jag direkt jobba på Chili, stängde dock tidigt. Drog till lillatorg med en varierande folksamling =P Slutade ialla fall på båten för att säga grattis till Tina som tog studenten igår( vilket jag missa för jag var tvungen att jobba =() Den enda studenten som jag hade att gå på i sommar =/ Båten va helt ok, åkte hem ganska tidigt.

Snodde bilden från Tinas facebook =P Tack Tina!

Jaja, men fortfarande ledig idag, vad ska jag hitta på? =D

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: