SKRIVET: 2010-06-24, kl 00:03:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

So you mommy never told yah?

Jepp, japp, jupp så okej. Ett ordentligt inlägg. Har jobbat hela dagen på M.U.S, inte jätte mycke attt göra. Tog en snabb lunch med Fia och Elin när jag hade rast och efter jobb så gick jag, Fia och Peggie och såg The Killers - rätt bra! Ashton Kutcher = Fett snygg/ het i filmen!!!!

Har så mycke bilder från Göteborg och Metaltown, orkar inte lägga upp alla =P Men några ska nu la få se!




 
Måste fan ta och sova snart, är så sjukt trött i hela kroppen. Kommer inte ihåg senast jag var ledig =S Mina fötter stinker efter att ha haft skorna på sig non-stop från kl 10-23, nasty! Skulle behöva en dusch innan jag gräver ner mig i bingen men jag kunde inte bry mig mindre för tillfället, vill bara sooova!

Ska upp lagom tidigt imorgon, har lite ärenden att ränna, träffa Vesslan och ta en runda i stan och sedan jobba.

zzz

Okej, god natt!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: