SKRIVET: 2010-06-24, kl 20:53:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Unpromised

Mötte upp Vesslan i stan idag, tog en runda inom banken för att fixa lite med sparpengar - vilket jag har blivit väldigt duktig på att ha och göra med ;) Sen blev de en ischai tack vare det härliga vädert. Fyndade lite fina saker, stor rea överallt ju! Svårt att välja mellan shopping och ligga på stranden....shopping vann =P Kan jäsa imorgon och hela helgen istället, är ju långledig!!! =D Känns som att jag har semester eller något! Börjar jobba igen på måndag.

Fick köpt klänning, jacka och peeling idag. Köpte även lite igår på min lunchrast. Det resulterade i byxor, kofta och strumpor =)

 


Lite blandat från Make up store, Gina tricot, L'ECOLE och Tiger. De hade 30-50% i de flesta butiker, kuwl! Hittade en jacka från Tiger och en blus från Made in the shade också som jag lagt undan... känner att jag kanske får vänta till min nästa lön. Den lönen kommer ju snart ändå så =P Därav är det bra att ha två jobb mina vänner!

Ska faktiskt sätta igång och peela anisktet och hals redan nu. Sedan lägga på en ansiktismask. Börjar man med peeling innan masken så får man ökad effekt av masken. Make up stores peeling mask innehåller solrosolja som är mjukgörande och Vitamin E som återfuktar och återställer hudens pH balans. Ansiktsmasken jag ska använda kommer dock från HMs billiga skit sortiment =P Hahha men dom är härliga ialla fall, annars hade jag inte köpt dom!

 

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: