SKRIVET: 2010-06-08, kl 22:32:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

The sound runnin thru my speakers

Fia körde mig in till stan innan jobb så jag mötte upp Veton. Skulle hitta födelsedagspresent till lillebror, vilket resultera i tröja och keps =S Tanken var munkjacka men alla e fula!

Hittade ialla fall en av världens finaste klänningar till mig! =D Från HM Hahah. Asbra, liksom.
 
Aint it  wonderful?! =D Äh, skit i vad du tycker. Den är perfekt till midsommar!

Näpp, nu ska jag ut en runda sen sova. Jobb imorgon!

Puss och Kärlek


Anonym

Så jävla fint på dig=) / SVETtON!


Two olsson sisters

vilken ursnygg klänning!:D Tur att man ska in till stan på lördag;P Allt bra med dig?:D//Emma.



PUBLICERAT: 2010-06-09, 08:02:39 | URL: http://www.twoolssonsisters.com
nini

ser jag framemot att se på dig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: