SKRIVET: 2010-06-13, kl 00:56:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

The last one

Klockan 05 imorse gick  min storebror upp för att gå ut i trädgården och bygga ihop en big baota studsmatta till lillebror som fyllt 6 år idag =) Så ca halv 7 imorse studsade jag och Oliver runt i trädgården, jävla träning de! =D Men kul som fan, gick sedan och la mig igen innan jag skulle till jobb kl 11. Relativt lugn lunch, lite hektiskare mot kvällen. Dock inget jag och min tillfällige kollega Jocke inte klarade av. Har lekt lekar och haft skitkul i köket!

Jaja, ska ialla fall spendera min lördags kväll med chailatte och ikea choklad - priceless!

Barnkalas imorgon, jag ska va lekledare för 13 st 6åringar, någon volontär? =/ Eller ialla fall några tips på hur man underhåller dem? Senare mot eftermiddagen blir de vuxenkalas!

Måndagen bär med sig lite kuligheter ;) sen jobba på Chili.

Tisdagen ska jag till frisören, blondare eller brunare? Hmm... Kanske får fixat naglarna med och slutligen jobba på Make up store!

Onsdagen ska jag jobba på Chili till halv 6 sen möta brudarna utanför KB kl 18 och bege oss iväg mot en veckas hårt arbete i Götet på Metal Town och pier pressure! Kommer en del riiiiktigt bra band!

Dags att klicka igång en bra film!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: