SKRIVET: 2010-06-06, kl 13:19:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

The day after The Day

Vaknade upp som vilken annan dag som, inte bakis för 5 öre! =) Wonderful. Drar upp persiennerna och ser bordet och alla saker från tjejmiddagen igår... suck. Happ, Fia och jag har städat sen kl 11 imorse, tvättat, diskat, dammsugit och jag har till och med bytat sängkläder (bara för att!). Hade riktigt trevligt igår och är jätteglad att så många kom =) Chili var rätt kul, tanken var dock att vi skulle vidare men de blev bara inte så. Kl 4 släppte taxin mig hemma och där var kvällen slut för mig, men jag var nöjd =)


Fia, Alex och jag fixar tårtan, den blev succé =D


En del av bruda skaran =D Underbar samling!
 
 
Vi gratulerar!

Snygging 1 och 2 till salu, any takers?


Fick en massa fina och bra saker av tjejerna =) Vilka vänner man har!


Nu ska jag faktiskt va så mogen att jag ska hänga ut tvätt =)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: