SKRIVET: 2010-06-15, kl 20:18:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tell me how

Har fått mycke gjort idag tycker jag. Var på jobb och uträtta lite ärenden, har varit hos frisören. Träffade Vesslan i stan och slutligen åkt med syrran till Nova lund för att handla lite inför jobb veckan i Göteborg. Fick köpt ett par skor att jobba i =)



Satans sköna =) Måste se till att packa nu, men vad fasen ska man ha med sig? =S
Skulle igentligen jobba på make up store idag men var inne hos min chef och eftersom jag såg ut som en svullen anka så behövde jag inte stå där och skrämma iväg kunder. Var så sjukt svullen så det var pinsamt! Folk glodde på bussen, trodde väl jag hade fått en käftsmäll eller något!

Nej, dags att ta en kvälls promenad i det fina vädert innan vi ska se Dear John, snyft!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: