SKRIVET: 2010-06-01, kl 23:20:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

My electric guitarr

Hade riktigt kul med min förre detta praktikant, Rami, på jobbet. Hade ett stort sällskap bokat så han fick komma in och hjälpa till lite =P Annars rätt härligt lugn dag, ska inte klaga. Vädert kanske suger men so what, vistats ju ändå inte i de! Hittade lite m'n'm´s i kylen som vi hade kul med, vad gör man inte för lite underhållning?!

 
[Shewkt Kewl]

Nå brudar, any takers? ;)
Beställde ett par glasögon men lämnade tillbaka dom. Passar inte lika bra i glajjor som jag hade hoppats på.

Svinbra bild ;) Mahaha!
Fick även ett par skor av Fia i tidig födelsedagspresent. Hade önskat mig dom, så eftersom vi var tvungna att beställa dom så fick jag dom tidigare =D Jag klagar inte, bra med nya saker inför imorgon när jag ska prov jobba på Make Up Store!



U like? =)

Nej, nu ska jag se klart på The Proposal för 100:e gången! Måste sova tidigt dessutom. Håll tummarna för mig imorgon!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: