SKRIVET: 2010-06-09, kl 13:19:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

I want you babe

Ahh jävla morgon! Varför ringer man en människa, som börjar jobba kl 15, innan kl 12 på morgonen?! Fattar verkligen inte det, osmart drag! Inte bara de att jag skiter i att svara trots att jag väl vaknat. Men har liksom absolut ingen lust att ringa upp sen och fråga vad fan folk vill!

Jaja, duscha snabbt som en höna skiter sen fick jag åka och hämta syrran hos sin kille, jag som har lite bråttom.


Här har ni boven i dramat. Inte så mycke att älska med henne innan kl 12! En annan bov i dramat är lillebror Oliver... Han, mina vänner, envisades med att sjunga Måns Zelmerlövs Cara mia hela morgonen! Dags att flytta hemmifrån?


Dags att platta kalufsen och sätta på sig ansiktet, ska hinna sola innan jobb dessutom!

Puss och Kärlek


sis

hahaha min kropp ser helt deformerad ut!! jätte läng "torso" o pygme ben!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: