SKRIVET: 2010-06-15, kl 00:28:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

I could really use a wish right now

Jaha, började dagen på Akademi kliniken med Fia. Jag var där för att för första gången få injicerat Restylane i läpparna. Tyck va du vill och bla bla bla men detta ville jag göra och är glad att jag gjorde. Man lever en gång och varför inte testa något som man funderat på ett bra tag. Jag har inte skrivit något om de här i bloggen tidigare eftersom jag gjorde det för min skull och ingen annans och ville heller inte att folk skulle tro annat.


Nu när jag väl gjort de och är nöjd med resultatet hittils så får folk gärna snacka sitt men jag är nöjd och bryr mig inte riktigt om någon annans åsikt =)

Tog en fika med Suvi, Fia, Sanna och Ida efteråt.... inte jättelätt att försöka dricka chailatte med lokalbedövning i hela flabben. Kunde inte riktigt känna var läpparna börja och sluta =P


Fick även handlat lite svarta jobb kläder till mina Make up store dagar, varav en imorgon kväll. Har jobbat och slutligen varit hemma hos Elin med Fia och kollat lite film, så har precis kommit hem. Äntligen är Elin och Fia vänner igen! =) Och jag är sjukt hungrig men vi har inget gott hemma! =S

Näpp, dags att sova. Ska till min kära frisör imorgon, till Peggan och fixa naglarna, jobba på M.U.S och slutligen träffa lite vänner. Lång dag =)


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: