SKRIVET: 2010-06-08, kl 00:25:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

How to feel

SATC var ju bra! =) Såg den precis med Fia och Suvi. Hann även klämma in en middag och oreos milkshake på fridays innan! Not bad!



Blev ju helt kär i alla långklänningar dom hade i filmen. Ska ta mig till Stoff och Stil i veckan och handla tyger så jag kan sy ihop något Malinigt =D Dvs grönt, med största sannolikhet!

Ska tvinga med pappa att kolla på bilar med mig i veckan... känner att det är dags att en bil blir en del av mitt liv. Orkar inte köra runt i våran traktor-nissan när jag väl behöver köra. Sen att jag kanske är i desperat behov av en bil är en annan femma. Men det är mina pengar, mitt val och ett för kort liv för att inte göra precis vad man själv vill!

Dags att nanna kudde!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: