SKRIVET: 2010-06-05, kl 12:32:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

20 is the new 16

Oräkneliga sms och samtal, 30 nya händelser på facebook (endast gratulationer) och klockan är bara halv 1 =P Måste säga att Ellepelle plutt var den första att gratulera mig kl 12 inatt! =D

Väcktes imorse av min chef på make up store, undrade om jag kunde jobba. =P Åh hade velat men har ju en massa att fixa här hemma. Ska ju ställa till med tjejmiddag ikväll för töserna så jag måste fixa mat och fint här hemma. Tur att vi har tur med vädert ialla fall! =D

Fia sprang in o la sig i min säng imorse sedan kom familjen och sjöng för oss. Fick pengar och Thomas Sabo länk och berlocker =P Who´d guess?

Nej, har så sattans mycke att göra! Vi kanske ses på dansgolvet ikväll! ;)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: